♡ Onsdag den 27:e Augusti - Dags att packa igen ♡


Helloy! 

Just nu sitter jag och kollar på The big bang theory, men borde egentligen packa för fullt! Imorgon ska jag nämligen ner till Göteborg med massor utav grymma tjejer och gå på Mary kay seminaret! Ska faktiskt bli galet roligt, speciellt efter att jag efter mycket om och men lyckats byta bort mitt arbetspass som jag hade glömt bort. Yeeay hade bara vetat om det här i ett halvår, men vadå att försöka byta pass en vecka innan är väl vad alla varmt skulle rekommendera? Inte de..? Näe kanske inte. 
 
Iaf så sitter jag som vanligt och skjuter upp packningen. Jag vet egentligen inte varför eftersom det ska bli jättekul och jag älskar att packa när jag väl kommer igång. Det är juh bara den där biten - att komma igång! Fast problemet just nu är nog att jag inte har ngn bra väska att packa i.. Antingen blir det en superstor resväska eller så blir det en sportbag. Känns lite jobbigt att ha en kanonstor väska när man bara ska vara borta i 2 nätter, samtidigt som jag inte vet hur bra en sportbag matchar med kjol och kavaj? Suck... 
 
Jag får helt enkelt ta och lägga fram vad jag ska ha med mig så får jag bestämma väska sen! Önska mig lycka till!