♡ Tisdag den 29:e April - Praktiken osv ♡


Heey!
 
Har typ precis kommit hem från mina kundmöten idag, min bf var supergullig och kom och hämtade mig eftersom jag satt lite fast i utkanten av vallentuna och bussarna går så stört dåliga tider. Så där satt jag och chilla ett tag tills han kom!
 
Har iaf börjat känna mig lite mer säker på mina kundmöten nu, men jag måste lära mig mer om abonnemangen jag säljer. Känns som en självklarhet, men det är inte så lätt som det låter! Det här är helt klart det svåraste jag har gjort. Man måste helt klart utmana sig själv hela tiden och gå utanför sin comfortzon, hatar det, men samtidigt så sjukt lärorikt! Dock samtidigt lite hård press som jag egentligen inte gillar.. men som sagt kämpar vidare! 
 
Min plan är iaf att bli lite mer aktiv här igen, har sinkat efter med både bloggen och Mary kay nu under praktiken, men nu när jag inte känner mig fullt så emo pga den så ska jag sätta fart igen! Ska faktiskt lägga en order nu och ut och lämna lite produkter! 
 
Hoppas ni har en grym kväll! Bye