♡ Söndag den 20e April - Lite uppdatering ♡


Hello! 
 
Nu var det sjukt länge sen jag skrev något här, men har haft så gaalet mkt att göra. 
Började juh praktiken för 2 veckor sedan och det har varit en rätt tuff omställning, har aldrig jobbat så här mycket hahha! Sen att det är så sjukt mycket svårare och tuffare än jag trodde är också en bidragande faktor till att jag totaldäckar direkt när jag kommer innanför dörren och inte gör så mkt annat än sover känns det som!
Så ja har varit lite knäckt dom här senaste veckorna, men det ska det bi ändring på nu! 
 
Jag MÅSTE få mig själv att planera bättre annars kommer det här gå åt skogen. Så det är vad jag ska försöka göra ikv. Planera in när jag ska göra saker, hur jag ska göra det och vad mitt mål är. Tror det kan bli bra! Måste som sagt ha bättre förbredelse. Känns som jag bara svamlar atm och det gör jag säkert, har svårt att tro att ngn annan förstår vad jag pratar om.. men ni kanske gör det lite senare.. när det kommer lite mer uppdateringar om läget... 
 
Nu ska jag dock börja med det jag tänkt mig så får vi se hur det slutar, önska mig lycka till! 
God natt!