♡ Måndag den 21:a April - Sol och bokad resa ♡


Hey! 
 
Idag har varit en gryymt nice dag, har varit vid pojkvännens mormor och morfar och legat vid poolen och solat hela dagen, totally Amazing! Passade även på att plugga lite mer på mina abonnemang, dock ska jag fortsätta nu...
 
Sen så var jag och Ankan så sjukt duktiga och tog oss i kragen och drog till gymmet, det blev en snabbis dock, men kändes grymt bra av oss faktiskt eftersom jag har så svårt att hinna med i veckorna. 
 
Har även precis varit massa folk här i the lägenhet och planerat. Vi har nämligen precis bokat en semester till Turket tillsammans ALLIHOPA. Får se hur det går haha, är lite smått nervös! 
Håller tummarna för att det går bra, vi tog iaf samma hotell som jag och stephans familj åkte till förra året, prisvärt och braa. Jag och Ankan blev dock lite besvikna för att vi inte fick igenom vårat hard core hotell.. var typ dubbelt så dyrt.. men endå? Var dubbelt så mkt hard core med så hade varit grymt... Men det här blir nog kanon det med! Hoppas vi för, håller vi tummarna för! 
 
Nu måste jag dock fortsätta med att kolla upp info om mina kundmöten imorgon! Har även ett MK möte som jag är sjukt taggad för! Får inte glömma bort det! Men som sagt ska bli mer strukturerad nu så kmr gå kanon det här! Ni kan juh iaf önska mig lycka till... Hahha
 
God natt på er och hoppas ni har haft en kanon påsk och är taggade för jobb imorgon... haha! Natt natt!