Torsdag den 26e September - After school

Bild Lånad av Gabsandberg @instagram

Helloy!

Kom hem från stan för en ett tag sedan, var i skolan idag och körde en nervös Hisspitch och efteråt gick vi till Fridays på "after school" hahah! Var riktigt nice, hade dock gärna stannat längre, men får bli en annan gång, för jag hoppas att det blir en annan gång (!). Kanske ska fira lr trösta oss efter Tentan om 3 veckor? Lär behövas hahah så sjukt nervös redan nu! 
 
I morgon ska jag bara ta det lugnt, har inga "panik" uppgifter som ska vara klara till måndag, så ska i princip bara ligga i sängen hela dagen och läsa boken. Så mysigt! Lr juste... Hade planer på att springa... det får bli på eftermiddagen, behöver ta det lugnt en dag! Men vid 3 ska jag åka en snabbis in till Norrtälje och förhoppningsvis hitta ngt kul inför helgens planer. Så får se om jag lyckas komma hem med något kul! 
 
Nu ska jag ligga och må dåligt lite, tog en Cider på Fridays som min kropp vill förklara att den strejkar mot. Tror alltid att en cider inte spelar någon roll, men det gör den! Den spelar tydligen sjukt stor roll! Så snälla nästa gång jag säger att jag ska ta en cider, kan ni stoppa mig då? Eftersom jag tydligen inte har hjärna att fundera ut det själv! God natt på er!