Torsdag den 28e November - Tandläkaren nästa


Hey!
 
Kom precis på att jag inte har ngn bil och min tandläkare är i Brottby! Inte nog med att det kommer bli dyrt och smärtsamt, det måste vara jobbigt också, gaah blir galen! Känner att min energi dog. Hade väl inte varit så farligt att åka buss om det inte var så att jag kommer dit 1 timme förtidigt, och har ingen aning om det ens går någon buss hem sedan! Kommer få åka till norrtälje för att sedan ta en buss därifrån till Rimbo!
 
Meen som tur är så har jag en sån grym vän som Tommy som kommer och hämtar mig och kör mig till Brottby! Min dag blev het plötsligt väldigt mycket bättre! 
 
Nu ska jag sätta mig och läsa om lite LIA företag och sen göra mig i ordning, håll tummarna allihoppa för att jag överlever dagen! 
 

 
Lite mer Insperation
weheartit.com