Promenad efter jobbet

 
Hey!
 
Kom hem från att ha gått en långpromenad (iaf för You) med Fia och Atlas direkt efter jobibet. Var supernice, vi promenerade ner till sjön för att se om Atlas kunde simma lika fint som You kunde igår. Vi fick inte riktigt reda på det, något vi fick reda på å andra sidan var att Atlas tyckte vattnet var mycket roliagre än vad You tyckte. haha han var helt galen haha! Hoppas på att You kan tycka det är lika roligt när han har vant sig lite, sen om vi också badar så tror jag det går mycket bättre! :) 
 
Just nu sitter jag annars bara och väntar på att det är någon eller några som kan komma hem och umgås med mig för just nu har jag väldigt tråkigt. Det är liksom inte jättekul att sitta ensam hemma en fredag... Speciellt inte när man inte har ngt bra att titta på... Funderar på att gå och lägga mig och kanske kolla på Greys.. Ta mig en skål med yoghurt och mango... MUMS! Men som sagt låter som en väldigt tråkig fredag.. Åh jag är ledig i morgon till råga på allt! Då ska man defenitivt INTE sitta hemma och ha tråkigt! GAHHH! 
 
God natt på er! Här kommer lite fler bilder från våran promenad. Om det finns någon som har lika tråkigt som jag där ute så kan jag iaf bjuda på dom som lite uppmuntring!