Fredag den 31a Maj

God moron!
 
Vaknade för en stund sedan och precis ätit en supermumsig frukost med yoghurt och flingor med massor utav frukt och bär! Grymt gott, älskart!
 
Idag har jag inga planer alls så det lär bli en massa skrivande och sedan om jag får lite tid över... så har jag ingen aning om vad den ska gå till hahah. Min serie är tragsikt nog SLUT så har nästan lite panik, men lästa att nästa sesong drar igång den 11e Juni så jag kanske kan överleva fram tills dess. Men det kommer inte bli lätt! 
 
Håller även på med ett projekt som kallas "att försöka få min gamla hårförlägning att leva ett litet tag till projektet". Det är faktiskt ett rätt svårt projekt eftersom jag har haft den rätt länge, typ så länge satt det borde vara okej att få gå i pension. Vilket jag också tyckte, det var därför jag beställde hem en ny. Men nu när den som ni såg var värdelös så måste jag försöka återuppliva den gamla då jag är i desperat behov av den om ett par dagar! Så tanken var att dränka den i olivolja under natten, men tydligen var det ngn annan som dränkt ngt annat i olivolja först för den var slut. Så nu fick jag nöja mig med inpackning, inte riktigt lika bra, men vi får se. Det blir upp till bevis snart annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra huhu. Hinner inte beställa en ny heller! Damn, ni får hålla tummarna på att det här går!