Urtråkig Onsdag

God morgon allihopa! 
 
IDag har jag verkligen inga planer alls, vilket suger stenhårt! Jag har inga idéer på vad jag vill göra, men det är skillnad på att inte orka göra ngt och bara inte ha ngt att göra. Nu har jag massor av energi att göra av med, men ingen/inget att göra av den på! 
 
Älskar att vara ledig på förmiddagarna, MEN jag hatar att ingen annan kan vara ledig med mig på förmiddagarna! Jag menar vad ska jag göra hela sommaren? :( Solen kommr inte ens till min balkong fören klockan 12 så kan inte ens sola! Ja jag kanske är lite gnällig, men till mitt försvar är jag faktiskt uttråkad! :( 
 
Skit mongo bild, men vill bara informera om att det där var mitt egan hår.. Vart tog det vägen?? 
 
 
 
#1 - - Amanda:

Jag får ALDRIG kommentera på det inlägg jag vill på din blogg :( Tror den mobbar mig. (Tur att jag är så listig. Som kommenterar på andra inlägg istället menar jag. Hoho.)

Jag saknar min dippa-äpple-kompis med faktiskt. Rätt tråkigt att vi aldrig dippar äpplen numera. Mhm.

Svar: Haha ja det måste vara så! Hahah ja tur att du är så smart ;)
Ja vi måste fixa :(((? Vill inte bara dippa äpplen :((
Madde