Söndag den 30e - En trevlig helg

 
 

Tjena tjena! 
Har varit otroligt otaggad på att blogga dom senaste dagarna därför har det varit lite dött här, men tänkte ta mig i kragen och vara lite duktig! Har haft det riktigt Nice dom senaste dagarna, jag slutade tidigt i fredags så på kvällen blev det en fisketur i solen med trevligt sällskap. You fick också följa med så han åkte båt för första gången, det var lite läskigt, men tror han tycker bättre om att åka båt än att bada så han var nog rätt nöjd endå. Det gick för övrigt otroligt bra för Fia som kastade ca 10 kast innan hon fick en väldigt stor fisk... Eller ngt... Hon stod iaf och kämpade med det där kastspöet i över en timme innan.. "fisken" låssande. Men va hur som helst väldigt  mysig fredagskväll. 
 
Igår var jag ledig så efter vissa nedgångar under dagen så blev det iaf skolning och bad, och på kvällen blev det poker. Jag vill dock inte säga hur det gick i pokerspelandet, men... Jag var endå rätt bra m jag får säga det själv.
 
Här komm iaf lite bilder från helgen enjoy!