Skräckslagen, men sjukt taggad tjej!


Hey!
Jag var juh på lite hemliga uppdrag för några veckor sedan som jag inte riktigt vågade avslöja vad det var just då. Jag har nämligen kollat runt på olika utbildningar  under våren och fastnade för något som kallas Yh-utbildningar. Det är utbildningar som är mer yrkesinriktade och skapade för att leda direkt till jobb efter examen, de är även lite speciella på det sättet att man inte bara går på betyg utan man går även på en "intervju" typ. 
 
Jag har iaf sökt en yh-utbildning som företagssäljare och var på en introduktion/intervju/ngt liknande för ett tag sen och fick för några dagar sedan veta att jag kom in! Är sjukt glad, skräckslagen, taggad, livrädd, men längtar lite endå..? Så förhoppningsvis kommer jag att börja i skolan igen den 1a september! Woopi woopi! 
 
 
#1 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

grattis :)