Måndag den 29e juli

 

God morgon! 
Börjar klockan 3 idag, vilket är är rätt skönt efter gårdagens pass. Sov sjukt länge för att vara jag med, enda till 11, vilket gör att jag får lite panik över att jag sovit bort dagen och inte hunnit med ngt alls. Men tkr endå det är rätt okej enär det är dåligt väder.. 
 
Håller för tillfället på och kollar runt på lite heminredning, har äntligen övertalat min pojkvän om att vi ska byta ut våran enorma tv-möbel till en lite mindre och snyggare. Det gick efter MKT övertalning! Så nu håller jag på och kollar efter den perfekta som endå inte ruinerar Mig. Har inte hittat så många kandidater än dock... Dom jag vill ha kostar runt 10tusen... Höhö inte värt. Ska kolla runt lite mera för vägrar köpa ngt som jag inte är 100% nöjd med! Har även lite problem med färgen.. Skulle vilja ha en vit, men eftersom väggen bakom är vit så känns det lite tråkigt. Sen är resten av möblerna svarta eller ek så vill försöka följa det temat med... Fast efentligen försöka få in lite mer färg... Det är inte lätt det här! Här är  iaf några jag har fastnat för..:
(Man får drömma lite)