Onsdag Den 30e januari

Hej!

Ligger i sängen och lyssnar på massor utav gamla låtar som jag lyssnade på för typ 2-3 år sedan. Det är helt sjukt vad en låt kan få en att känna sig på ett visst sätt? Jag lyssnade mkt på musik när jag var hemma ensam och inte riktigt visste vad jag ville med mig själv. Vilket var väldigt jobbigt eftersom jag nästan alltid visste vad jag ville, visste bara inte hur jag skulle få det som jag ville. Men iallafall, bara genom att lyssna på en låt fick jag tillbaka all ångest och förtvivlan jag hade då. Riktigt jobbigt! Sedan till att lyssna på en helt annan låt kan man helt plötsligt känna sig hur glad som helst. Antagligen är detta Ingen nyhet haha, men att det jag ville säga var att jag var på toppen humör tills jag lyssnade på dom här låtarna. Rätt dumt gjort av mig att lyssna på dom JA, MEN dom bara ploppade upp, till mitt försvar?!

Men till något helt annat! Hade juh planer med Fia idag, det var nämligen så att hon fick hämta nycklarna till sin nya lägenhet idag! Jätteroligt! Så efter jobbet gasade Fia iväg för att skriva papper och få nycklarna, hon fick värsta pärmen med sig, blev lite svundsjuk... jag fick igen bopärm när jag flyttade in... Men åter till lägenheten så hade målarna inte målat klart så vi fick inte göra så mkt mer än bara kolla runt och låtsas möblera, men var riktigt kul endå! Ska bli spännande och se hur det blir! :)