Feb. 25, 2013

Hoppla!

Är typ massa jätte awesome trött och har varit ända sedan i morse, vet faktiskt inte vad jag fortfarande gör uppe. Men hade tänkt ändra på det och gå och lägga mig precis just nu. Sen kom jag på er kära bloggläsare, er kan jag juh faktiskt inte glömma!

Idag har jag varit på mission i Nt, ett mission som gick förhållandevis lätt och smärtfritt jämfört med vad det brukar gå. Brukar vara ett himla tjafs! Kommer dock inte gå lika bra nästa gång om 9 månader eller vad det är. Jobbiga grejer det där med piller man måste få ha för att kunna få ngt annat... Höhö.

Annars har det varit otroligt fint väder idag, satt på balkongen och solade en stund på eftermiddagen, var jätte Nice! Satt verkligen och njöt! Så himla varmt och skönt det börjar bli i solen, kan inte vänta innan jag får ta fram alla högklackade vårskor och mina skinnjackor! I do love them<3

Men i morgon har jag ett jäkla mördar pass framför mig. Ska jobba 12 timmar. Vet inte hur jag tänkte när jag tog på mig det, det enda jag vet är att jag ångrar mig nu. Otroligt mkt... Och det är ingenting mot vad jag kommer göra i morgon klockan tre... Oh Damn.... But what to do, what to do?

God natt på er!

#1 - - Nicole:

Går inte att kommentera på ditt nyaste inlägg :(
Men tänkte bara säga att det som kan leda till en förslitningsskada som alla pratar om är bla. om du går för långt med en valp :) En länk där det skrivs lite om detta: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=716213

Och för att citera ett av inläggen där så kan du ju va ute hur länge du vill, tar 1 km en timma att gå i Hueys takt så gör det ju det hahah och det är helt ok. Men man ska liksom inte pressa dom och gå typ 58 mil i så ung ålder (men vem vill gå 58 mil??)
Det är ju det som leder till skador precis som på oss människor :D Logiskt tänkande helt enkelt ;) Han är ju ingen porslins hund men han är däremot bara en valp.

Lycka till på prommis är fan svinvarmt ute idag! :D <3