Äntligen lite uppdatering

God morgon!

Som sagt så var jag på ett mission för exakt en vecka sedan. Det har varit fullt upp så har det här med bloggning har kommit lite på sidan om. Men nu är jag tillbaka och förhoppningsvis blir uppdateringarna bättre! Men tillbaka till the mission, så var det nämligen så att vi i Måndags åkte och hämtade en liten hund, Huey heter han! Otroligt liten och söt! Kan vara en av de tuffaste sakerna jag gjort, trodde inte det skulle vara så här Krävande, men det är helt klart värt det dock!

Men varit lite lack på folket runt omkring mig eftersom alla har varit så emot det. Då menar jag inte att dom har varit emot att jag skaffar en hund utan dom är emot valet av hund. Jag menar ja okej om dom hade sagt åt mig att jag inte kan skaffa en hund för att det är så otroligt tufft och tidskrävande. Nej dom flesta har bara sagt till mig att jag inte kan skaffa en chihuahua (ja det Huey är en chihuahua) för att dom inte är några trevliga hundar, om dom ens kan kallas hundar som bara hoppar och skäller. Jag gissar även att minst hälften av er som läste det där nu drar en suck. MEN just denna lilla hund har iaf hittills varit otroligt söt och gullig så alla träffat honom är super kära Här är den lilla krabaten iallafall:

 

 

#1 - - http://moore.se/charlotte:

Åh vilken söt hund!

Svar: Åh visst är han? Har bara haft honom 2veckor! 😳
Madde