Vi har blivit med katt

 

Helloy på er!

Igår efter jag kom hem från jobbet hade min pojkvän åkt iväg för att köpa en katt. Han hade pratat om det osv osv, men trodde inte att han verkligen skulle göra det! Så nu har vi inte bara en hund utan en katt också! Är lite delad i om jag tkr det är mysigt eller om jag är livrädd. Vet inte riktigt vad det är att vara livrädd över, men jag känner mig livrädd endå.
 
Han har iaf kommit fram bakom soffan några gånger.. men han verkar trivas ganska bra där. Han kan få va där tkr jag.. Han är typ lika rädd för mig som jag är för honom. Han och You har hälsat lite med.. det går halvbra.. går nog bättre sen hoppas jag. Hela min dag idag har gått lite halvbra, fast den blev väldigt massa bättre när steff kom och hälsa på.
Just nu jobbar vi på att söka upp en säng till henne som inte tar 6 veckor att få hem. Än så länge har vi stått som samtal nr 1 i typ 15 minuter. Det skulle jag också kalla halvbra. Fortsätter den här halvbra dagen med att snart åka till jobbet och att den slutar bättre än halvbra! 
 
Här är kissemissen som inte fått ngt namn än: