Omöjliga projekt är inget som hindrar oss!

 
 

God natt typ eller Iaf snart!

Idag känns det som att jag hunnit med sjukt mkt. Lagade faktiskt pannkakor till min pojkvän, dock experimenterade jag lite och bytte lite vanligt mjöl mot lite grahamsmjöl, det blev inte jättegott... Speciellt nte när man gjorde amerikanska pannkakor.. Men äsch, Pannkakor som pannkakor.. typ..
Efter det åkte jag som planerat till min mor och fixade med lite saker, sen mötte jag upp Steff i Nt och gick i butiker. Typ varje butik som hade ngn typ av heminredning (Norrtälje har ganska många kom jag snabbt fram till) och inte nog med det så var det massor utav beslutsångest i varje butik, inför varje köp! Men det var kul haha. Dock var jag mer "på" för att shoppa saker än människan som ska flytta till sin nästan "första" egna lägenhet, iaf som hon får inreda helt själv, vilket jag inte vet om jag tkr är helt rätt, eller ens okej.
 
Sen så började vi med projekt "hej vi dör och kommer dö igen 100ggr innan vi är klara", vilket vi har hållit på med ända tills nu. Vi håller på och målar om alla Steffs skåpsluckor... Det är 30st.. Som ska målas 3-4ggr... Vi har målat dem en.. Haha! Men det var faktiskt rätt kul, vi fick hjälp av Mone me så gick endå rätt fort måste jag säga! Dock är det som sagt lite kvar att göra.. Men bara lite. Så om jag somnar nu, KANSKE jag hinner med ngt av alla dom sakerna som står på schemat. Helst allt men vet nte riktigt hur det kommer Gå.. Så god natt på er ^^'