Måndag den 29e april

God morgon

Idag är en ny dag, nya möjligheter osv! Dock så ska jag bara softa hela dagen och städa undan lite från ihelgen, men det är inte så mkt så det går nog rätt fort. Sen har jag sovit så länge så det är inte så många timmar kvar tills jag ska börja jobba. 
 
Jo en plan jag har för idag är att kolla in Air Shoppen, ska se om det finns något roligt där som man kan få
med sig ner till turkiet det är juh faktiskt bara 15 dagar(?!) kvar tills vi åker! Det är helt sjukt! Måste snart börja göra en packlista och grejer så man hinner handla det som man inte äger. Har typ inga shorts tillexempel? Typ inga linnen heller.. Men man kan juh handla lite där nere med hehe,
 
Men jag har faktiskt ett problem! Mitt pass går ut i spetember 2013... Det ska juh egentligen vara giltigt 6 månader efter hemresa. Men läste att det inte gäller när man åker inom EU? Ngn som vet? SÅ funderar på att åka typ i morgon och fixa ett nytt... Känns stört jobbigt dock, men är antagligen värt det! Jag menar skulle inte vara jättekul att bli kvar i turkiet.. 
 
 Nej nu ska jag försöka göra ngn nytta! Lr iaf som sagt försöka. Ska äta frulle först är sjukt hungrig! Hoppas ni får en bra dag iaf, ha det gött! 
 
Slänger upp en bild från igår, vi fick lite middagssällskap! :)