Onsdag den 26e september

Tja.. Vad ska man säga.. Dagens pluggningsfika blev i alla fall av vilket jag faktiskt är väldigt stolt över när det gäller oss två. Dock hur mkt pluggning det egentligen blev är en annan sak...
Jag förstår varför inte ordet pluggningsfika finns inlagt i min iPod. Det går helt enkelt inte att plugga och fika samtidigt. För det första ligger alla fikaställen för nära alla alla andra ställen som man vill vara på, så plugget blir typ.. Bort prioriterat. Sen har man alldeles för mkt saker att prata om när man fikar så man har inte tid för plugget. Vi provade till och med två olika fik!

Däremot så har jag varit rätt cool och köpt min första julklapp! Haha! Hitta en grym sak som jag bara inte kunde låta bli att köpa, dock är det lite jobb med den, men kommer bli grym! Har juh faktiskt några månader på mig!

I morgon blir det jobb igen. Har varit ännu mer häftig och bakat bröd alldeles själv för första gången som ska vara till dagens i morgon! Får hoppas att det blir grymt. Är otroligt stolt över mig själv haha!