Tisdag den 30 Oktober

Hej!
Det har varit lite Dålig bloggning här dom senaste dagarna, men jag har faktiskt haft otroligt mkt att göra! vi har flyttat in och fått i princip alla möbler på plats, Det har blivit jättefint! Det enda som är kvar är kläder och lite småplock. Hur Nice som helst!

Något som dock inte är lika Nice är att jag inte har ngt internet här, vilket har varit en del av min bloggfrånvaro. Vet inte heller riktigt hur jag ska lösa det på bästa sätt, tror att jag kanske ska försöka skaffa internet till min padda, men tror det får bli till nästa månad. Får stå ut med att dela mitt internet från mobilen så länge. Stört irriterande dock...

Men nu ska jag sova, har massor utav saker planerade i morgon! Men det uppdaterar jag er mer om då! God natt! :)

#1 - - Bettan:

Du kanske skulle ändra din kolumn OM...går elprogrammet osv...?

Svar: Haha äsch! Det får mig att känna mig ung :D
Madde