Tidig morgon med spännande planer

God morgon!
Vaknade klockan 7 idag och kunde omöjligt somna om. Sjukt irriterande när man faktiskt är ledig!

Så nu sitter jag under täcket i min nya fina, men väldigt hårda soffa och har ätit frukost och kollar på Irene Huss. Det är inte så illa det heller i och för sig. Men man blir betydligt piggare av att sova...

Mina planer för dagen är att åka in till norrtälje och slinga håret med Sophia. Är riktigt taggad eftersom jag inte trivs alls med mitt hår eller min hårfärg nu. Dock är jag rädd att jag taggar lite för mycket, det finns risk för att jag sett fram emot det så mkt att jag blir sjukt besviken sen hehe. Så snart kommer Fia och hämtar mig (eftersom vädret gick från att vara väldigt regnigt till att vara väldigt kallt så känns det lite risky att köra med sommardäck) så ska vara med och suporta henne medan hon fixar hennes hår först så är det min tur sen! Kan ta med paddan så kan jag uppdatera live från salongen haha!

Nu måste jag gå och göra mig i ordning. Skulle vilja tvätta mitt hår, det är massa fett.. Men eftersom färgen inte tog så bra sist så vill jag ha bästa förutsättningarna för att det ska göra det nu. Bara så otroligt pinsamt att gå utanför dörren med så här skitigt hår! :( får försöka dra ihop det på ngt bra sätt så det inte syns så mkt!

Ni får ha det så bra så länge! :)