Måndag den 26 november

Hey!
ska försöka få ihop ettinlägg innan min padda dör, borde kanske gå, har 7% på mig.
Idag bar det av till Täby efter jobbet med trevligt sällskap. Hittade massor utav kläder jag ville ha, men var så otroligt duktig så jag bara kom hem med 2. lr okej tre, en till Stephan Också men det räknas inte... Hehe. Dock glömde jag dom hos Stephans föräldrar så kan inte visa dom, får åka förbi i morgon på vägen till/från jobbet.
Hittade även massor utav snygga skor jag ville ha, men känner att jag borde köpa några som är iallafall lite varma. tragiskt nog är alla varma skor så otroligt fula så att man helst aldrig sitter på sig dom... Så himm frysa och ha snygga skor eller va varm och ha fula skor.... Det är frågan, har kört på det första alternativet alla andra år, kanske dags för en förändring? Fast näe.
 
Juste! Sen gick vi förbi ett ställe där dom sålde sånna här chillboxar, någon som smakat? Vad jag har förstått så ska det vara rena himmelriket på jorden, så måste köpa en när jag är där nästa gång. Men om jag har dom förväntningarna tror jag att jag kommer bli besvien så ska försöka tagga ner lite tills dess! 
 
Men nu har jag bara några procent kvar så nu stänger jag ner det här och går och lägger mig. Men är ledig i morgon så lär bli lite uppdatering då,  god natt!