Gårdagen

Tjollahopp!
Hade en riktigt nice dag igår, förutom på morgonen då jag höll på att dö på jobbet. Öppnade på fiket så jag va själv första timmen, tror ni inte ALLA vill fika precis klockan tio när jag öppnar då? JO. Så jag fick ta hand om massor av folk som ville fika och ännu fler cyklister som också var fika sugna, typ 20 st! Det var rena mardrömmen kan jag säga, men på något konstigt vis klarade jag mig ur det...?
.
Efter jobbet så blev det iaf mer fotboll och denna gången vann dom! Dock va det inte rimbo idag utan det var mer lekmatch typ. Men det som var grymt var att min vän Elin pallrade sig upp till Nordrona och glodde på den med mig, mkt nice! :)
.
Men nu ska jag äte frukost och njuta av min lediga dag i solen! :D
.
Eliiin!
#1 - - Emma:

Vilket fik jobbar du på? :D jag ska komma och fika någon dag!