Min fredagskväll

 
Hej! 
Har precis kommit hem från pojkvännen och ligger nu i min egna säng för första gången på.... Rätt länge. Dock klagar jag inte så mkt eftersom hans säng är lite större än min, men åh andra sidan så klagar jag inte över min egna heller! 
 
Hade annars en rätt nice dag på jobbet, var lite orolig över hur den skulle bli eftersom jag tänkt fråga om ledigt några dagar och vi är redan nu lite lite folk på jobbet, men det gick jätteBra så är lite små lycklig :). Varför jag tänkt ta ledigt tänker jag dock inte avslöja riktigt än... Men snart så! 
 
Kvällen har iaf spenderats med en mumsig fruktsallad, kortspel och färgning av hår. StephNs lillasyster ska gå från mörkbrun till blond hehe. Har dock bara en förebild ensålänge, hann inte ta en efter men ganska långt ifrån klart fortfarande höhö.. 
 
Men nu ska jag sova, jobb i morgon med... Men slutar tidigare i morgon iaf så det blir skönt!