Lördagskväll

Hej!
Min kväll har trots mina saknade planer varit riktigt nice. Har spelat kort och druckit vin, det bästa av allt var att jag vann över min kära pojkvän, det mina damer och herrar, det är värt mkt!
 
Jag har även beställt hem lite coola saker som jag blev tipsad om på jobbet idag, kan juh inte lägga in bilder så Berättar med om det i morgon!  :) 
 
I morgon har Jag annars tänkt att ha en ta hand om mig själv dag, DET BEHÖVS! Känner mig som en zoombie, går runt med ringar djupa som Atlanten under ögonen och ett hår som jag inte ens vill tala om! Usch nej så det är man första planer för i morgon, Sen ska jag kanske även agera frisör om planerna går som jag tänkt, hoppas på det. :) 
 
Nu sk jag lägga mig i sängen och kolla på the mentalist, riktigt grym serie, om tkrCSI och sånt stuff e bra så rekommenderas denna starkt! 
 
God natt på er! 
 
 
 
 
 
Lite bilder på galningars som badade idag! (lyckats ladda upp några bilder, hoppas det uppskattas)