Tisdag den 31 Januair

Eftersom jag inte riktigt är i bästa form nu med min kära högerhand så har jag ingen praktik längre (Ni måste förstå hur otroligt ledsen jag är över det, men det är smällar man får ta... hehe). Så nu sitter jag i skolan, dock helt alone och mobbad, men rätt okej endå. Håller på med massa arbeten som behöver göras klara och lite så, går faktiskt ganska bra, tills nu...
.
Har även precis beställt tid på min ny favorit salong hihi. Ska dit och klippa mig i morgon, huhu. Hatar att klippa mig men mitt hår är så otroligt ledset att jag faktiskt inte har ngt val... Tror det kommer bli typ 1 dm kortare :'(.
Skulle även vilja färga lite också men det får vänta lite. Någon månad iaf höhö.
'
Näe nu ska jag gå och se om cafeterian öppnat så jag kan lugna min skrikande mage, hittade ingen lunch kompis så får tvinga min pojkvän att äta med mig när jag kommer hem!
.