Klassresa mm!

Godagens!
Var ett tag sedan jag uppdaterade sist, bland annat på grund av att jag varit i klövsjö över helgen på klassresa. Var grym stuga, grymma människor och grym skiåkning! Dock blev det inte lika mycket skidåkning för mig eftersom jag i fredags var fast besluten att åka snowboard. Har åkt några ggr förut men bara i slutet av sista dagen lr ngt liknade, så ville för en gåg skull testa åka en hel dag. Det gick faktiskt grymt bra TILLS det att jag ramlade, tog i mot mig och bröt höger handled. Toppen! Så nu sitter jag här med en gipsad högerhand och en vänsterhand som inte alls vill göra som jag vill... Förstår att ni är avundsjuka.
.
Så det är vad jag har haft för mig. Har massor utav bilder, dock inte så många från backen... men ska lägga upp dom så fort jag får tag på min kamera (ligger hemma och jag är hos pojkvännen). Kan inte heller bjuda på en bild på min coola arm eftersom ngn verkar lämnat tillbaka camen som var här förut. Som att livet inte redan var surt...!
.
Ungefär sådär gjorde jag med! Typ..