Onsdag den 26e December

 
God morgon och God jul i efterskott! Bättre sent än aldrig? 
 
Har haft fult upp dom senaste dagarna, i söndags firade jag jul med min pappa och alla där hos min farmor och farfar.Var väldigt trevlig, med god mat! Sen bar det av till Stephans pappa där det också serverades god mat och sen blev det uppersittarkväll med bingolottsspelande. Så irriterande, hade fyra nummer i rad på fyra stycket och kunde inte vinna på någon?! Är lite sur på bingolotto... när man väl sätter sig och spelar så kan de väl göra så man vinner ngt åtminstone? Speciellt när man sitter uppe och genomlider HELA programmet fast man bara vill spela de 3 spelen som håller på i 10 min, MAX. Så nja... vad är en shoppingresa i New York mot underbara shoppinggatan i Norrtälje... Har juh egentlign inget att klaga på... 
 
Sen på julafton var det först firande hemma hos pappa, sedan bar det av till Stephans mormor och morfar där det var ännu mer mat och ännu mer julklappar! Dock så var det jättehemskt, hade rimm på en av mina julklappar.. Ni vet den där känslan när man ska stå inför hela klassen och redovisa? Precis så kände jag mig, jag höll på att dö! Vet inte ens om ngn hörde vad jag sa hahah! Men, men sånt är livet. Sen hade dom även en jätteläskig regel, att när man fick ett paket så var man tvubngen att öppna det innan ngn annan fick öppna sitt. Vilket gjorde att ALLA kollade på en när man öppnade! Fick typ senskräck och grejer hahah! Men överlevde även det. 
Hade faktiskt en riktigt kul kväll kan jag nog sammanfatta det med! :)
 
Sen igår var vi hemma hos min mamma (förstår ni att man är trött på allt åkande hahha) och firade med mina kusiner mf. Hade även där vädligt roligt och trevligt med allt knasigt folk! Tråkigt att man inte träffar dom så ofta bara!
 
Blev ett väldigt långt inlägg det här... Tror jag skriver ett nytt om dagens händelser lite senare.. haha Hej då på er så länge! :)
 
 
 
Några av dom grymma julklapparna jag fick! :)