Kista äventyr

Idag har jag och min kära kartläsare E. Carlsson orienterat oss till kista. Väl i kista kom vi efter mkt internetbanksstrulande och bankbesök fram till att jag inte hade några pengar med mig. Suprice att det händer mig haha! Men eftersom carlsson var så rik så betalade hon rubbet! (Okej kanske inte var riktigt så i slutändan, men det låter bra lr hur?)

Hittade iaf lite Nice saker som jag kan lägga upp bilder på senare, vi var även och hämtade min beställning som kommit från Gina som jag också ska visa sen!

Juste vi var även på Max och som alla Carlsson kännare vet så är hon ett troget McDonalds fan och har inte ätit på Max så många gånger förut. Varpå hon blir väldigt imponerad av expresskassan haha! Så hon bestämmer att det ska införas även på donken. Vilket jag som troget Maxfan uppskattar. Sen om dom kan börja göra lika goda hamburgare och lyxshakes så kan jag kanske byta fanclub. Men det är en annan historia, en historia för lång för att ta denna kväll. Ni vet jag är ingen nattuggla längre!

God natT!

(btw, ps, ds, osv... Hittade en riktigt skön jacka som jag lite föll för, funderar på att införskaffa mig den till hösten! Vad tycks?)