Skola osv

Idag har jag haft en riktigt nice dah i skolan, har suttit och kopplat med motorövningar (är ungefär så extremt kul som det låter) sedan slutade jag klockan 11. En helt okej dag med andra ord.
.
Men innan jag åkte hem hade jag ett möte med skolans syo. Har jätte beslutsångest om vad jag ska göra efter gymnasiet eftersom jag som ni kanske märkt inte är så otroligt intresserad av det här med el..
Dock så är ju inte mina betyg dom bästa eftersom jag varit så ointresserad och inte tänkt på att elämnena är ganska viktiga poängmässigt... Vilket suger relativt mkt eftersom jag nu antingen måste få resten av mina beyg skrivna MVG för att typ ha ngn chans att komma in på de skolorna jag vill söka till sen.
.
SÅ eftersom jag har Marton i 90% av alla mina ämnen så kan vi säga ajöss MVGna och Hej högskoleprovet! ... -.-
.
Här är förövrigt en bra sida man kan läsa om utbildningar osv. Alltid värt att kolla
.