En dag på stranden och Grönan i bilder

Nu har jag kommit hem från dagens händelser! Dock har det inte varit så mkt variation på dagen utan den börjades med sol och bad till frukost vid poolen, till lunch blev det sol och bad vid malmen, och till sen middag blev det ett kvällsdopp vid malmen hih :) Mkt najsigt, även om kvällsdoppet var lite väl kallt för mig...
.
Sedan ska jag berätta att gårdagen på grönalund var riktigt riktigt rolig! Var där med Elin, Steffy, Jossan, Stephan, Calle, Hannes och Tommy. Även om nåågra var liite för fega för att åka alla saker jag och Elin ville så ska dom ha en stor guldstjärna! Var massa trevligt, dock tyckte inte riktigt plånboken samma sak...
Sen kan jag också säga att jag var så tråkig att jag glömde köpa ngt kort :(:( Men som tur var så tog jag och Steff/Calle massa kort så lägger upp några mindre proffisionella så får det duga till folket :).
.
På väg!
.
Lägger upp den här bilden eftersom Steffy inte tyckte om den andra heheh..
.
Katapulten!
.
.
.
Ett par superseriösa Grabbar på väg upp i fritt fall för första gången denna dag med mig och Elin! Ni skulle sett utrycken i ansiktena på väg upp! hehe
.
Tog även en cider/öl pause
.
Och öh ja...
.
Nu för att inte bomba sönder er med bilder så slutar jag här :) Men tack för en otroligt najs dag! <3<3