Highlights nästa?

Hello!
sitter här med Jossan och kollar på top model och väntar på att grabbarna ska komma hem.
Jag sitter även och är lite halv emo fast halvglad. Låter vettigt? ¨
Nej men har iaf fått min lön nu, till sist. Dock var den på mer än 500 kr mindre än jag räknat med så är inte så jätte glad.. 

Men även fast lite av min planering gick i krach så sitter jag och är jätte sugen på att slinga om håret. Har fått det här suget på att bli brunhårig igen som jag alltid får efter en sommar med väldigt mkt blonda slingor hihi!

Så har suttit och kollat runt på lite bilder vilket inte gör mig mindre taggad, men vet inte om jag har råd denna månaden huhu! Iof så är det egentligen bara en fråga om vad man väljer att lägga pengarna på och om man tycker att det är tillräckligt viktigt...
¨
Sen råkar det juh vara så att om jag faktiskt råkar gå och fixa håret så kommer jag vara ännu mer tagg på en hårförlägning sedan hehe (A).

Så hmm ja, tror jag ska suga på den här karamellen ett tag innan jag bestämmer mig!