Inget bredband och inget vackert hår kan det bli värre?

.
Sitter här och har lite (mycket) ångest över att behöva gå till skolan i morgon, är faktiskt nästintill rädd hahah! 
Dock har jag en plan på G. Förhoppningsvis så kanske jag även får in en Amanda på planen också vilket skulle va sjuukt nice, men man vet aldrig med henne! :) Dock brukar hon kunna hålla sig framme om det handlar om hår hehe.
.
Men för att inte avslöja hela planen så tkr jag vi lämnar det nu.
För övrigt när det gäller mitt sims spelande och mitt Historia skrivande ser det rätt dött ut på båda delarna. Jag hatar verkligen historiaaa, kan inte hjälpa det :(:( Men behöver verkligen ha de så måste ta mig i kragen! Typ I morgon, imorgon ska jag göra den! lov... fast att lova kanske är liite för seriöst.. Nja vi säger att jag verkligen ska försöka ist. Men tyvärr har jag ingen bra motivation eller självkontroll (heter det så?) så känner att det kommer gå åt helvete :)
.
Sen kan jag även säga att jag kommer vara en väldigt ledsen människa i morgon. Det är juh så att vi har bytt bredbandsleverantör, men de nya grejerna vi fick funkade inte så vi va tvungna att skicka tbx dem. Problemet är bara att vi inte fått tbx grejerna och det andra bredbands skiten går ut i morgon?! SÅ kommer få sitta här UTAN INTERNET?! You see my problem? (!)
Vill bara att ni ska känna lite samma stora sorg för mig som jag gör. Ni kan väl iaf försöka? Nehe inte det nej...! Då tänker i alla fall jag sitta här och tycka synd om mig själv! Ha det gött och god natt!