I stallet?

.
Har precis kommit hem från stallet (?!) Va hur länge sen som helst sedan jag va där och faktiskt red? tror det är närmare två år nästan faktiskt ;O
.
Men faktiskt så var det rätt kul även fast hästen jag red inte ville riktigt som jag ville hmm...
Men iaf nice nice, blir förhoppningsvis fler gånger.
.
Ikväll vet jag dock inte riktigt vad som händer ikväll.
Antingen blir det till att plugga igen alla de där äckliga historia uppgifterna som bara ligger där och försöker få mig att känna mig dålig.. Eller så blir det till att försöka fixa så jag kan få ha sims på datan igen :D
Kände att alternativ två kändes så mkt roligare?
.
Jaja får se hur det blir helt enkelt :) See you later :)
.
#1 - - Amanda:

En beli :D kom och rid med mig! Jag har kirrat så vi tom har en varsin nu (H)

#2 - - Carro:

sötnosen :)