Vuxen poäng till mig

Sitter här i skolan och har precis ätit lunch. Dock va jag inte så hungrig eftersom julia och jag Taggat energidryck, men lyckades tvinga i mig lite.

Sen är det även så att jag lyckats igen,jag har tappat bort min plånbok. MEN mor och far ni kan va lugna för tack vare Carin (min svenska lärare) så är läget under kontraoll så både baknomatkortet och Busskortet spärrat. Så ni som hittat mitt busskort och tänkt använda de...GHF! Mohahhah!

Känner mig faktiskt väldigt vuxen som ringde alla mina samtal sj istället för att ringa och be min mor och göra de. Massa cred till mig tyyyp!

Men nu får jag tydligen inte sitta här längre utan måste dra till Tvn och joina folket. BYE!

#1 - - bettan:

Jobbigt läge..................

#2 - - Sandra:

Jag var på en shoppingtur sen var jag ute och fotade :)

Har du några planer för helgen då? :)