Väldigt nödvändig hiss och diss

Nu har jag kommit fram till att jag inte ska beställa någonting fören jag sovit på saken och gått till skolan och frågat alla mina vänner om råd! Punkt slut.

Sen är det även så att jag har suttit och gjort ingenting så nu vill jag hissa och dissa, vilket jag kan göra med för de e min blogg så ja får göra vad jag vill! Hihihi (6)




Har till och med gjort en liten cool grej för detta speciella endamål? Bara de ska juh ha en hiss?
Dock råkar de va en bild på mig för exakt ett år sedan men de tar vi inget extra för.

Nu till de jag vill hissa, vilket är RÖD mjölk.
Okej för att ha suttit och taggat för en Hiss va kanske inte det det coolaste man kunde hissa, men jag menar de verkligen. (A) Älskar mjölk och har alltid gjort och nu har jag fått leva med grön mjölk i typ två månader och så kommer man till ununge där de alltid finns röd mjölk, så kan jah säga att jag drack typ upp en liter på en kväll.
Så nu hissar jag de här för att få er att förstå hur mkt jag älskar mjölk!





Sen så kan jag inte påstå att min diss är så mkt märkvärdigare än min hiss, men som sagt min blogg så får göra vad jag vill!

Så jag dissar denna cleracil!
För det första så står det inte på den hur man ska använda den så man får typ läsa sig till det på internet för att vara helt säker på att man verkligen gör rätt.
Sen när man väl fattat hur det är man ska använda skiten så e den inte bara så dålig att den inte hjälper. Nej utan den måste ge lite extra finnar också.
Jag har aldrig någonsin haft problem med hyn, men kan säga efter den där så fick jag fulare hy på en vecka än vad jag haft i hela mitt liv.

Nu har jag dock fått bort de med andra clerasil produkter men still. Stor diss på denna!



Nu ska jag dock gå och lägga mig så nu blir det inga mer inlägg idag!
God natt!

(okej jag ska SNART gå och lägga mig)

#1 - - Emma-Lou:

Clerasil innehåller väldigt starka ingredienser som torkar ut finnarna tillfälligt. Men om man tvättar sig med sådana starka medel ofta, så lurar man körtlarna att producera mera fett.

#2 - - Emma-Lou:

Förstår förresten hur du menar med begagnat för jag var exakt likadan förut.

#3 - - julia:

jag håller faktiskt med dig :( har också provat clerasil och det är ingen höjdare precis ;(



nu är det bara att börja tagga!! skooooola <3 x)

#4 - - Sandra:

Vad ska du göra ikväll då? :)

#5 - - emma och bea:

Var med att tävla om längre ögonfransar!! (Neulash)



/ Emma och Bea!