Beslutångest!

Nu är det så att jag ska beställa höst/vinter jacka.

Problemet är bara att jag har en grym beslutsångest på vad jag ska ha för färg på min jacka (skinnjacka) som jag taggat för att köpa. Har varit helt inställd på att köpa en brun tills jag kom fram till att jag faktiskt bara har svarta skor, en svart jacka, en svart vit halsduk mm.. jag menar allt pekar på att jag ska ha en svart?

Dock har folket röstat på att jag ska ha en brun så vette fan hur jag ska lösa de här tbh?
Funderar på att skita i att köpa en skinnjacka överhuvudtaget och dra till med en päls ist?
Skulle väl passa... eller?



Blev dock kär i denna med (A)
Tragiska är att den kostar en så där 2000 kr :(
vilket e 2000kr mer än jag äger atm! <3

#1 - - Emma-Lou:

Så sitter du och trånar efter jackor när du inte har så mycket pengar... Fast vem skulle inte göra det, jag skulle göra exakt samma sak ;-)



Men kolla in sådana där "kläd-bytes-dagar" då? I Sthlm finns något som kallas Dress Off Dress On.



Är som sagt lite kluven vad det gäller att bestämma mig angående bågarna. Det är riktigt svårt. De flesta verkar rösta på nr. 3 :-) Har ett par dagar kvar att bestämma mig... :-)