Tar över min mors jobb!

Sitter här i Ununge atm och har suttit och skrivit på min svenska grej. Har varit jätte duktig faktiskt, samtidigt som jag varit jätte social med min mobil, men de funkar väl.. eller?

Sen att jag lägger upp denna mupp bild är för att man snart inte fattar att det är min blogg eftersom jag inte har några bilder på mig sj i den. Det är juh dock inte mitt fel sen att alla kort jag råkar ta blir muppiga? Men jag bjuder på de helt enkelt.

Det är även så att min bror är här idag, det är också så att med min mor skickade med en stor pumpa? Förstår inte alls vad hon ville säga med det om jag ska ara helt ärlig. Trodde det var mammornas jobb att underhålla sina barn med sånna tidskrävande och kladdiga aktiviteter..? Men tydligen inte det!

Tur att jag är en sån otroligt snäll och tidsgenerös syster som kommer att hjälpa sin stackars bror att göra sin kära Halloween pumpa. Vad hade han gjort utan mig?

 

#1 - - Lillan:

Du är snäll du, har ju lix sytt i min vänstra hand , inte så kul att gräva i en pumpa då !

#2 - - Amanda:

Ja det är ju ändå där jag slutar upp varje dag i alla fall (a) <3

#3 - - Madde:

Hhaha Visst är jag? Men de e juh inte mitt fel att du e så oplanerad så du skadar handen mitt i halloween tider?