Jag har lika tråkigt som Sanna och Emiliea.




Vad heter du?

 

Madde
I mellannamn då? Gamla och omoderna!
Vart bor du? Kårsta, Eka och Ununge (A)
Trivs du där? Oftast :)
Brukar du läsa horoskop? Jaa.. Med Julia (A)
Har du körkort? Räknas moped?
Äger du några converseskor? Japp
Favoritdjur? Katt typ?
Vad spenderar du dina pengar på? Den frågan har jag ställt mig själv länge?
Festar du? Jadå det händer
Sprit, cider, vin eller öl? cider
Brukar du bli för full? Näe
Antal kuddar i sängen? 4
Kan du baka bullar? Med mamma (A)
Mc donald's eller burger king? Donken
Är du allergisk mot något?
Näe.. Lr färsk ananas typ?
Äger du ett busskort? Japp! Ett blått *stolt*
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Röd!
Vad åt du till frukost? Mjölk och Rostad macka
Hur ser du ut idag? Luffig.. Skyller på att jag bara har en lektion!
Har du haft sex idag? Näee.
Nästa mål i ditt liv? Bli rik?
Vad såg du senast på tv? Tyyp... Smallville
Hur svarar du i mobilen? Mjaa
Vem ringde du senast? Jossefjoss
Vad sa den du ringde? - Ja fast jag kommer grina
Antal timmar sömn inatt? 7
Sov du ensam? Jaa..
Vad innehåller din favoritnattmacka? Smör och inlaggd gurka


Senaste person som:


Sov i din säng: Förutom jag? Steffy :)
Såg dig gråta: Matte. typ
Fick dig att gråta: Ngn elak person
Du delade en drink med: Patrik :)
Du gick på bio med: Patrik, Stephan och Niklas
Du gick på stan med: Amanda
Skällde på dig: Elin..
Skickade ett e-mail till dig: Facebook -.-


Har du någonsin:

Sagt "jag älskar dig" och menat det? Yes
Bråkat med ditt husdjur? Hahha Jaa.. min lata häst?
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Nja kan jag nog inte påstå


Saker:

Tar du droger? Varje helg! Fast.. näe.
Dricker du? på helgerna
Vem är din bästa vän? Donno riktigt, många bra typ?
Vad är du mest rädd för? ensamhet
Vilka kläder sover du i? - trosor och tröja
Vart vill du gifta dig? - Vill inte gifta mig..
Vad hatar du verkligen? Falska människor och sånna som lägger sig i saker som de absolut inte har med att göra.
Har du varit kär? Jao
Gillar du att ha folk omkring dig? Älskar att ha folk omkring mig
Är du ett hälsofreak? Näe... (A) Kanske borde bli lite bättre på den biten..


Mer saker:

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Nja halft typ
Är du ensam nu? Ensam kan jag inte påstå?
Några piercings/tatueringar? Yes, dock inte tatueringar
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? haha, typ den senast jag lyssnar på
Vill du gifta dig? Näe..
Vill du ha barn? Njaa.. delad där


Favorit:

Rum i huset? Mitt
Typ av musik? Allt böjligt
Månad? Juni, juli & augusti kanske även mars (A)


Har du under de senaste 48 timmarna:

Gråtit? Nej
Köpt någonting? Näe
Varit sjuk? Nej
Sagt "jag älskar dig"? Nope
Velat säga till några att du älskar dem? Nee
Träffat nån ny person? Neej
Saknat någon? Jaaop
Kramat någon? Yes :)
Kysst någon? Nepp

Senaste:

Låt du hörde: Inside of you - Hoobastank
Film du såg: Vet inte ;O
Drink du köpte: Cola av Tommy
Mat du åt: Pannkakor i skolan
Gången du åt en 7-Eleven korv: Aldrig hänt?


SenasteX2:


Senaste människa du slog: Tommy
Senaste stora bussresesan? Till fjällen vid nyår :)
Senaste långa telefonsamtal: Vet ikke riktigt...
Senaste dusch: I morse
Senaste irritation: Typ Elin (A)



Massa gammal bild
#1 - - Isabell:

Hur många Converse skor äger du?