Jag har gått in för det här med att övningsköra



Dagens outfit typ..?
Min.. andra vals mössa eftersom NGN tog med min mössa till afrika?
(Vad man nu ska ha en mössa i afrika till?), inte så jätte snygg, men varm iaf!
Min mammas peak tröja hihi, mkt mysig (A)
Och mina älsklings jeans från salt! :D


Nu har jag iaf kommit hem från skolan slutade typ 1 idag (lr råkade dra då eftersom jag fick veta att dom inte tog ngn närvaro på lektionen, heheh), men efter det så åkte jag och min mor och hämtade min bror så övningskörde lite mer. Dock kan jag inte påstå att jag är bra haha och mamma var helt slut när hon kom hem, men det är coolt? lr? lite?

Men nu ska jag berätta ngt för er som är riktigt coolt. Det är nämligen så att jag råkar vara ledig fram till nästa tisdag hahah! Så otroligt jätte skönt om jag får säga det sj. Dock ska jag på en timmes historia på fredag, men det kan jag nog överleva. Sjukt skönt ska det bli iaf!

Men nu ska jag spela sims och fortsätta kolla på när min bror bakar pepparkakshus, får se hur det ser ut när det är klart x)

#1 - - Anonym:

jaha ja, hej mitt rum typ