Att sova, lr att inte sova, det är frågan



Nu kände jag att eftersom alla la upp bilder på advensljustakar igår så kände ja att jag ville vara lite efter och göra det idag? Lix.. måste påminna om att det var första advent igår så att ingen hunnit glömma bort det lix?

Annars kan jag tella att jag nu är hos min mor, vill även lägga till att jag körde hit! Mkt stolt över mig själv faktiskt ihihi!

Dock funderar jag nästan på att typ gå och lägga mig nu..? Är det helt förbjudet?
Är typ grymt trött och ska gå till halv fyra i morgon så måste va pigg och grejer för att orka med en sån lång dag. Ska även ha estetisk verksamhet som suger rumpa så för att klara av det måste jag garanterat vara pigg?

Eller så skiter jag i det och sitter uppe och spelar sims istället... Hmm... svårt val det där. (6)

#1 - - thesswester - inte som alla andra:

sv: hahaah ja det kan jag också göra ibland (A) man vill bara skrika som faaan! ;D

#2 - - Pia:

sv: Tack så mycket! Vilken fin adventsljusstake :)

#3 - - Anonym:

Anonym kille vill fortfarande ha ditt nummer, kan erbjuda dig massor med sms om du har comviq.