Ledig i morgon

Nu är jag i ununge vilket betyder att jag sitter med världens segaste data som jag inte kan lägga in bilder på. Så inte alls kul att blogga då men tänkte att det var lite snålt med uppdatering idag.

Min dagidag har iaf vart rå skön, slutade skolan 11.15 så efter det så träffade jag Steffy och simon. Vi hade det rå nice nere vid lommarbadet, dock va de massa kallt i vattenet! EFter ett tag kom även Calle (steffys Boytoy, skoja boyfriend) (A) och hans vän, trevligt trevligt! 

Sen gjorde jag även lite nya inköp men dom får ni se när jag kan lägga in bilder! :) Märkte även att jag fått märken efter jag solat idag vilket jag har kämpat såå mkt med att inte få, så de va lite tragiskt... fast då ser man ju faktiskt att man fått färg :)


Men nu ska inte de här inlägget bli längre! God natt <3

 



Har juh massa gamla bilder på denna dator så slänger in en till MASSA old pic på mig. Inte för att de syns ngn större skillnad, punkt punkt punkt

Juste sen e jag juh ledig i morgon med, höll på att glömma (A)