Ett till hål

Nu har jag varit så här spontan som jag alldrig är och har faktiskt tagit hål i mitt öra. Dock jar jag redan 4 hål men kände att jag faktiskt behövde ett till, sen hade jag juh fått de av Matte i födelsedags present med så hade inte så mkt val.

Drog iaf med mig Fredrik och Steffy dit, sen när grabben häll på att göra i ordning allt sitter steffy där och bah gu JAG e nervös ofta inte du e de? Men de e la tur att man inte e sån där töntig människa som svimmar iaf... ;> <3

Dock har jag ingen bild just nu eftersom jag inte hunnit tagit ngn och just nu gör de för ont för att jag skulle vilja ta en överhuvudtaget (kan även säga att de va de värsta jag gjort, så ont gjorde de faktiskt! Knaka gjorde de me!)

 

Har dock en stav...

#1 - - Patricia:

Ajaja! Jag klara mig med 2 hål jag :P

#2 - - steff:

Hahaha, sry för min kommentar (Y) snabbtänkt (A) haha <3 det gick ju skitbra ändå, och vart grymt snyggt :)

#3 - - Linda Jensvoll:

Mhmm piercingar <3



har också där, fast 2 stycken brevid varann ;D

funderar på att pierca fler, fast typ en i bröstvårtan, tragus och en till då där :M öhöh