De e inte lätt när det är svårt...




Inte så bra bild men iaf en bild. Kan även medela att det faktiskt inte blev ngt solande idag heller så kanske blir ngn annan dag lr inte alls.

I morgon blir det iaf tandläkaren... igen jäkla rännande där, tror jag är typ favoritpatient där lr ngt...
Annars har jag ingen planering så lär väl bli hemfärd till Ununge och sen har jag ingen aning om vad som händer i helgen lr resten av veckan!

Snart ska jag iaf kolla på tru blood om ca 45 min x) Tills dess ska jag kolla bloggar och leka på facebook medans matte kollar på efterlyst. (??)

Frågor om pengar hamnar på dagordningen och det finns många känslor investerade i skeendet. Priorite...ra din egen dagordning, men med tillräcklig om- och eftertanke.
#1 - - Cajsa:

hehe ja, hon är lika underbar att träffa varje gång! :D

dags att sova. natt natt sötaste du! :D