Färgning av ögonfransar



Medans jag väntar på att folket ska komma och leka med mig så funderar jag på att våga mig på de här med att färga mina ögonfransar. Jag e dock väldigt skeptisk mot att göra det, sepciellt bu my self, men de kommer säkert gå bra.. typ.

Tror dock inte att det kommer märkas någon skillnad eftersom jag redan har så mörka ögonfransar, men en vän sa en gång att de faktiskt märks skillnad så litar på henne då.

Så ska försöka ge mig på detta nu så, önska mig lycka till! De lär jag behöva!

#1 - - Leia:

fin header:)

#2 - - jenny:

den högra bilden i di header va jätte jätte fin!!

hoppas det går bra med fransarna =)

#3 - - Linnea:

sv: Tack söta du! Blev det bra med färgningen, funderar på att göra det själv nämligen :)

#4 - - Annika:

Lycka till... hoppas det går bra!

#5 - - Anonym:

vart de någon skillnad med färgningen?