Min gårdag!

Idag för alla er som inte vet det så är det Emmas namnsdag idag så grattis till Alla Emma där ute. Typ. Eftersom jag fick så många grattis igår så kan Emma få några med.
Även Min vän Ellen fyller år idag så massa grattis till henne!

Men faktiskt har jag kommit fram till varför man inte uppmärksammar namnsdagar så mkt... För de blir helt enkelt helt fel? Det känns som att man fyller år när alla säger Grattis på namnsdagen till en fast man inte ens gör det? Man får grattis och tårta (dock inga presenter) men man kommer inte ett dugg närmare 18? Så lix näe, känner att jag behöver nog inte så många grattis på min namnsdag nästa år... De e helt lugnt tbh...


Men iaf, hade annars en jätte bra dag igår, kom massa folk hem till mig och spela både Krocket och kubb. Kubbet blev jag och min kusin dock utklassade i på morgonen men sen så utklassa jag och min vän elin grabbarna totalt på kvällen! Heheh (6). Blev även moppeturer till både Edsbro och Badet, mycket nice moppetur upp till badet eftersom folket jag åkte med hade lika lagliga mopeder som jag så blev inte ifrån åkt! (så mkt).



Emelie som letar efter tommys bortkastade kubb pinnar.



Tommy som fick en sticka x)



Tim som shteekte utan att bada



En suddig emma! Eventuellt den Emma som får presenter idag...!



Tim och Adam



Hansjön


Men nu ska jag gå och sminka mig! <3

#1 - - pauline:

taack(:



haha jasså , varför då?XD

#2 - - Annika:

Ja men absolut :)

#3 - - ♫♪ Sandra T:

härliga bilder (:

#4 - - Cassandra Lindroth:

jag får aldrig tårta på min namnsdag ^^ knappt ett grattis :P

#5 - - Nea ღ:

SV; aha va kul! =D

#6 - - PJOHANNAS:

- Hej! Är allting bra med dig? ♥

#7 - - N:

Fin blogg du har :D Allt bra?