Resfeber?

Nu är det så att om exakt cirkus 14 timmar kommer jag va på väg till arlanda och jag har inte ens börjat packa än?! E de smart? Nej. De finns fortfarande saker som jag egentligen borde köpa som jag faktiskt inte har köpt, vilket är väldigt idiotiskt.

Annars är det rätt bra, livet går på... lr kanske inte. Börjar bli sjukt nervös, tänk om planet störtar? Tänk om vi får sova ute för att vi inte hittar till hotellet? Tänk om min väska inte kommer fram? (det skulle va seriös panik) Tänk om ngt händer som inte ska hända? Jag känner att jag inte alls e så taggad längre? Lix... Varför flytta på sig när man trivs bra där man är? Dock börjar de bli väldigt kallt här men anyway, men lix you got my point?

Näe nu måste jag packa min väska... men om jag låter bli att packa den kanske jag skjuter upp resan? Lr kanske inte går till så näe...
#1 - - pauline♥:

haha tur du inte får namnsdagar firade annars då xD

tack för tipset:D



roligt att du ska åka:D

men den där paniken med packning känner ja igen , man blir helt tokig och springer runt och river i saker o undrar vd man ska ha med dig

#2 - - Nea ღ:

SV; kollar på Postkods kampen ;P sj? =)

#3 - - Sandra T svarar ♪:

ja eller hur (:

#4 - - Anonym:

Sv. Jag mår bra :)

Tack! Du med ;)

#5 - - Annika:

jag vet inte riktigt, tror det blir ganska lugnt faktisk :) själv då ?

#6 - - Fiona:

söt blogg!