Skola i morgon

Nu har jag kommit hem från Norrtälje där jag har lekt med Rasmus, Matte, sofie och Elin. Inte för att jag vet hur man kan vara så dum att man åker in till Norrtälje på en söndag utan planer men de gjorde vi iaf. Som tur va så hittade vi iaf ett fik som hade öppet så där satt vi och fördrev tiden till dom stängde så då fick vi gå runt på stan tills bussen kom ist. Men de va juh faktiskt roligare än att bara sitta hemma så jag ångrar inget lix.

Imorgon är det iaf skola igen för er som inte vet de och de suger. Går till fyra också vilket är väldigt väldigt tragiskt och som att inte det är nog så har jag idrott med. 
Så nu kommer den här veckan då jag går till fyra nästan varje dag så då kommer dom här emo inläggen med hej jag hatar skolan och typ skolan gör mig självmordsbenägen...

#1 - - stefff:

EYY, vafan nu ska vi vara positiva (Y)

<3