En förstörd sovmorgon

M o r g o n! Snar är bär det va till dansen, har försökt tagga men still inte så taggad tbh x) Men de blir som de blir man kan juh lix inte annat än skämma ut sig?

Idag ska rasmus va här med matte så vet inte riktigt vad jag ska gära om jag drar ngn annan stans lr ikke, men om elin hänger med så blir det en natt till här.

Sen kan jag berätta att jag verkligen INTE är glad på Rasmus. Han ringde Matte kl 9 på morgonen på en SÖNDAG  för att säga INGENTING?! Mm och jag hade inte varit upp till kl 3 och planerat att verkligen sova ut till kl 11 nej nej då inger Han och väcker mig så att jag inte kan somna om fören HALV 11?! KUL? Svar NEJ!

Så de va allt jag ville säga.
#1 - - therese:

sv: okej, :) jorå allt är bra här med :)

#2 - - elin:

Det finns ngt som kallas att stänga av telefonen. och det var väl inte dig han ringde right? : )

#3 - - Bellezza:

Riktigt bra blogg :) Allt bra?



Kram

#4 - - steff:

Hahhaa gilla Elins kommentar ;D