Cruult e faktiskt mitt ord...



Första bilden med nya kameran typ. Dock vart den inte alls så bra eftersom jag inte riktigt hade kirrat inställningarna och sådär, men coolt endå?

Förövrigt ville jag bara passa på att blogga igen eftersom det blivit lite dåligt med det på senaste tiden.
Men sitter och funderar på att gå och lägga mig, måste juh faktiskt vara pigg till i morgon!

I morgon måste jag hinna med massa saker som:

DUSCHA
Fixa naglarna
Hitta några kläder att ha på sig (?!)
Sminka mig
Fixa håret
Kirra saker jag måste ha med
Dra till the place
Fixa där
Seeen blire Party!

Vet dock inte vilken buss jag ska försöka hinna med.. kanske bra att kolla först?
Gissar på att det blir till att gå upp rättså tidigt iaf.
Lr det beror juh iof på vad man menar med tidigt iof..

Btw så e jag lite arg. För fick precis reda på att det är ngn som kommit och tagit mitt egenskapade ord och sagt att de e ngn annans. Sedan även bytt betydelse på ordet?
DET är inte ens lite okej? Inte någnstans! Jag menar om de tkr mina ord e så coola att de måste sno dem kan de iaf ge mig betalt lr ngt...

Näe skaffa EGNA ord, dummingar! Nu ska jag sova.

#1 - - emiliea:

haha så underbar madde !!!!

#2 - - Amanda:

Har du inte förlängningen i på bilden? I sånt fall har ju ditt hår blivit typ såhär <--------------------------> långt :O Feting fint.